Onderscheid jezelf met een professionele listing
Goede product afbeeldingen zijn de basis voor een goed verkopende listing. Mensen verwerken afbeeldingen 600.000 keer sneller dan tekst en hebben een gemiddelde concentratieboog van slechts 8 seconden. Het is daarom belangrijk om mensen binnen die 8 seconden over te halen met overtuigende en professionele afbeeldingen.
Een product listing bestaat uit een mooie en duidelijke hoofdafbeelding waarbij de klant in één oogopslag het product kan zien en begrijpen. In de aanvullende afbeeldingen worden de voordelen en specificaties van het product toegelicht met mooie bewerkte afbeeldingen, schema’s en infographics.
- Meer bezoekers
- Verhoogt de conversie
- Boost jouw winst
- Professionele uitstraling
- Zorgt voor continuïteit


Bij Relisting baseren wij de product tekst en titel op een goede en uitgebreide analyse. Wij analyseren de zoektrends van Bol of Amazon door te kijken naar zoekgedrag van consumenten. Daarnaast analyseren wij de concurrenten om jouw product er uit te laten springen. Bij het schrijven van de product beschrijving en titel maken we gebruik van synoniemen, dit om jouw product zo vindbaar mogelijk te maken in de zoekmachines.
Naast de technische kant van de producttekst is het doel om de potentiële klant te overtuigen om voor jouw product te kiezen en het te kopen. Door middel van uitgebreid onderzoek, een overtuigende tekst, overzichtelijke informatie en jarenlange ervaring helpen wij jouw om het product nog beter te verkopen.
- Overtuigt de klant om het product te kopen
- Overzichtelijke en duidelijke productinformatie
- Verbetert de vindbaarheid
- Gebaseerd op keyword-onderzoek
Waar letten wij op bij het maken van een listing
Lettertype
Het lettertypen in de tekst of in een afbeelding creëren de sfeer en de stijl van jouw product uit. Je kan met een lettertypen of fonts gaan voor een moderne of traditionele uitstraling.
Product Fotografie
Onderscheid jezelf met een professionele listing en product fotografie. De product foto’s zijn een van de belangrijkste aspecten voor een goede listing. Wij zullen de foto’s zo bewerken dat het product het beste naar voren komt.
Kleuren
Kleuren die gebruikt worden in een listing kunnen zorgen voor gevoelens en associaties wanneer de klant deze specifieke kleur ziet. Wij zorgen ervoor dat wij de beste kleurcombinaties gebruiken die passen bij jou merk en product.
Tekst
Teveel tekst in een afbeelding lijkt goed, maar is het zeker niet. Het is namelijk zo, hoe meer tekst er in de afbeelding staat hoe minder de boodschap overkomt. Het is daarom belangrijk dat de belangrijkste punten erin staan.
Details
De details van een product in de afbeelding kunnen er voor zorgen of de listing het goed doet of niet. Wanneer de klant ziet dat de details in de afbeelding niet helemaal kloppen, kan de klant gaan twijfelen. Het is dus belangrijk dat je het vertrouwen bij de klant wint en de aandacht te geven aan alle details.
Doelgroep
Elke doelgroep let op andere punten of kleuren bij de aankoop van een product. Bij het maken van de listing houden wij rekening met de doelgroep waar het product voor bedoeld is.
Concurrentie
Op Bol.com of Amazon zijn er veel verkopers die het zelfde product aanbieden. Het is dus belangrijk dat je je zelf onderscheid van je concurrentie met je listing. Daarvoor is het belangrijk dat je de concurrentie van jou product goed onderzoekt. Hierdoor kan je bepalen wat er nodig is om je te onderscheiden.
Richtlijnen
Bol.com of Amazon hebben een hoop regels omtrent de afbeeldingen van een product. Het kan zelfs voorkomen dat er soms afbeeldingen verwijderd worden die niet voldoen aan de eisen van Bol.com af Amazon. Het is dus belangrijk dat je rekening houd met deze eisen.
Trends
Het is belangrijk om met de tijd mee te gaan, en er voor te zorgen dat de afbeeldingen niet ouderwets overkomen. Zo moet de vormgeving en marketing van de listing niet achterblijven. Daardoor zorg je ervoor dat de afbeelding helemaal voldoen aan de verwachtingen van deze tijd.
Wat voor afbeeldingen kunnen wij maken
Maatindicatie

Usp's

Inhoud

Voor/na

Handleiding

Sfeer

Functies

Review

Prijzen
Small
-
Listing design
-
Conversieverhogend
-
Consumentgericht
-
Productbeschrijving & titel
-
Huisstijl van jouw listing
-
Productfotografie
-
Originele werkbestanden
Medium
-
Listing design
-
Conversieverhogend
-
Consumentgericht
-
Productbeschrijving & titel
-
Huisstijl van jouw listing
-
Productfotografie
-
Originele werkbestanden
Large
-
Listing design
-
Conversieverhogend
-
Consumentgericht
-
Productbeschrijving & titel
-
Huisstijl van jouw listing
-
Productfotografie
-
Originele werkbestanden
Vraag een gratis sample aan!
wat krijg je erbij?
-
1 Effectieve product afbeelding
-
In je eigen huisstijl
-
Alle soorten afbeeldingen
-
Geen spam / reclame
-
Geheel vrijblijvend
-
Geen verplichting
-
Geen creditcard / verborgen kosten
-
Gratis sample
Hoe gaat het in zijn werk?
