Geef je product een unieke verpakking
Een mooie en professionele product verpakking zorgt voor een fantastische beleving wanneer de klant zijn/haar product ontvangt. Een mooie verpakking wekt meteen het gevoel van kwaliteit en vertrouwen en zal voor een goede eerste indruk zorgen. Daarnaast wordt de verpakking getoond in de product listing. Dit heeft als voordeel dat wanneer er dezelfde producten op de markt zijn, de klant ziet dat dit een origineel product is van jouw merk.
Een ander belangrijk aspect is dat je een unieke verpakking hebt wat er voor zal zorgen dat andere mensen niet het identieke product kunnen verkopen en jou sales afpakken. Kortom is een verpakking belangrijk en zal een mooie
- Verbetert de klantbeleving
- Verhoogt jouw positieve recensies
- Voorkomt het 'delen' van de listing
- Oogt professioneler
- Bevordert de verkoop

Waar letten wij op bij het maken van een verpakking
Lettertype
Het lettertypen op de verpakking creëren de sfeer en de stijl van jouw product uit. Je kan met een lettertypen of fonts gaan voor een moderne of traditionele uitstraling van jouw product verpakking.
Style
Elk product of logo heeft een style. Het is natuurlijk netjes om alles in de zelfde style te hebben. Wij maken de perfecte verpakking voor het product wat in de verpakking zit of het logo dat op de verpakking komt te staan.
Kleuren
Kleuren die gebruikt worden op de verpakking kunnen zorgen voor gevoelens en associaties wanneer de klant deze specifieke kleur ziet. Wij zorgen ervoor dat wij de beste kleurcombinaties gebruiken die passen bij jou merk en product.
Tekst
Teveel tekst in een verpakking lijkt goed, maar is het zeker niet. Het is namelijk zo, hoe meer tekst er in de verpakking staat hoe minder de boodschap overkomt. Het is daarom belangrijk dat de belangrijkste punten erop staan zoals bijvoorbeeld de gebruiksaanwijzing.
Details
De details van een verpakking kunnen voor een extra klantbeleving zorgen. Komt het product aan in een mooie verpakking? Dan zal de klant ook eerder tevreden zijn over het ontvangen artikel.
Doelgroep
Elke doelgroep heeft andere eisen bij een aankoop van een artikel. De verpakking waarin het product komt is daarom ook heel belangrijk. Bij het maken van de verpakking houden wij rekening met de doelgroep waar het product voor bedoeld is.
Concurrentie
Op Bol.com of Amazon zijn er veel verkopers die het zelfde product aanbieden. Het is dus belangrijk dat je je zelf onderscheid van je concurrentie met je verpakking. Dit verhoogt de kans op meer conversies dan je concurrenten.
Herkenbaar
De verpakking en het ontwerp van jouw bedrijf moeten herkenbaar zijn. Dit wordt bereikt door de verpakking eenvoudig te maken en ervoor te zorgen dat het bij het bedrijf past.
Tijdloos
Een goede verpakking is tijdloos – daarmee wordt bedoeld dat de verpakking de tijd kan weerstaan. Zo kan je dezelfde verpakking nog jaren lang gebruiken, zonder dat je het hoeft aan te passen.
Wat voor verpakkingen kunnen wij maken

Prijzen
Medium
-
Nederlandse tekst
-
Professionele verpakking
-
Printbaar bestand
-
Voldoet aan alle eisen
-
Branding
-
QR-code voor reviews
-
Originele bestanden
Large
-
Nederlandse tekst
-
Professionele verpakking
-
Printbaar bestand
-
Voldoet aan alle eisen
-
banding
-
QR-code voor reviews
-
Originele bestanden
Vraag een gratis schets aan!
wat krijg je erbij?
-
Gebaseerd op jouw wensen
-
In je eigen huisstijl
-
Geen spam / reclame
-
Geheel vrijblijvend
-
Geen verplichting
-
Geen creditcard / verborgen kosten
-
Gratis schets
Hoe gaat het in zijn werk?
